Iogurts amb Thermomix® TM6
#Postres y dulces 12 diciembre 2019
Hola!!!
Ja has actualitzat el teu nou Tm6? a què esperes??!
T'estàs perdent les dues noves funcions:
"MODO COCCIÓN ARROZ" i "MODO ESPESAR".
....
Avui he estat remanant el cookidoo, i he trobat aquesta col.lecció YOGURES de Mèxic on trobem 8 receptes de iogurts vegans i amb diferents llets, com de cabra o d'ovella, que molts clients m'ho han estat demanant.
Us deixo la recepta del IOGURT DE CABRA, que és el que m'agrada més!
PREPARACIÓ
- Col·loca a dins del vas net, 800gr de llet de cabra, col·loca el cistellet sobre la tapa en lloc del cubilete i calenta 10 min|95°C|vel1.
- Retira el vas de la seva posició, destapa i deixa refredar per aprox. 45minuts (ocasionalment col·loca el vas a la seva posició per poder medir la temperatura, hauria d'estar a 40°C. Mentrestant, neteja 8 gotets de vidre (120 g c/u).
- Col·loca el vas amb la llet a la seva posició. Afegeix els 120gr de iogurt de llet de cabra i barreja 30seg|vel3.5. Passa la barreja del iogurt en els pots de vidre, cobreix-los amb les seves tapes o film transparent i cap a dintre del recipient Varoma, tapa i reserva.
Neteja el vas.
- Col·loca en el vas 250gr d'aigua i 30gr de suc de llimona exprimit. Col·loca la tapa i el varoma a la seva posició i inicia Fermentació|10h|70°C.
- Retira el Varoma i col·loca els potets de vidre a la nevera com a mínim 2 hores abans de servir.
Espero que us agradin!
I si ets dels que encara estan pensant "utilitzaré el Thermomix® ?, val la pena gastar-me tants diners..?" doncs no dubtis a posar-te en contacte amb mi i t'explicaré perquè no pot faltar un Thermomix® a la teva vida!!!
Que tingueu un bon dia!!!! i a fer molts iogurts!!!!!
** Recorda que si tu tens el Model anterior, el Tm5, també pots fer els iogurts!! ves a cookidoo.es a filtres selecciones el model que tens, en aquest cas TM5, i al buscador poses: YOGURES, et sortirà moltes receptes! i també la tens amb recepta automàtica. Més fàcil no t'ho pot posar Thermomix® !