Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MARIONA CAMOS PIERA

Agent image

Thermomix® Girona

MARIONA CAMOS PIERA

Bones a tots/es!

Aquí teniu el meu blog com Agent Comercial de Thermomix Girona!

Thermomix ha esdevingut la meva passió i la meva feina, tot i ser llicenciada en Ciències de l'Educació Física i l'Esport!

Espero que us agradi el contingut del blog i que poguem intercanviar moltes receptes i trucs de cuina junts, tot cuinant amb el millor robot de cuina del mercat, el Thermomix!

Sóc de Figueres, però em desplaço a qualsevol part de Catalunya, sobretot a les comarques de Girona i Barcelona.

Així que si estàs interessat/da en saber més de Thermomix, et convido a posar-te en contacte amb mi a través del formulari del meu blog!

Anem a posar les mans a la massa? SOM-HI!

@mammiona

...Leer más

Romesco amb Thermomix

13 de febrero de 2021

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Hola!!!

Avui us presento la salsa de calçots que sempre faig quan venen amics o familiars a fer la calçotada!

Espero que us agradi!

- Col•loquem un recipient sobre la tapa i pesem 300gr d’oli d’olia de Pau.

- Triturem 150gr d’ametlles torrades i 100gr d’avellanes torrades (intentem treure el màxim que poguem les peles) 20seg|vel.5-10

- Afegim les 4 tomates escalivades i 100gr d’alls escalivats, 2 nyores (sense llavors), una mica de sal i pebre, i un rajoliu de vinagre de jerez i 1 cp de sucre (si la voleu una mica més forta de gust, afegiu 1 all cru, 1 cp de pebre vermell dolç) i ho triturem tot 2min|50graus|vel.5

- Tornem a programar 2min|vel.5 i poc a poc anem tirant l’oli reservat per sobre la tapa amb el cubilet posat.

Espero que us agradi i que la gaudiu amb família i amics ben aviat!

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

13 de febrero de 2021

Posts destacados