Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MARIONA CAMOS PIERA

Agent image

Thermomix® Girona

MARIONA CAMOS PIERA

Bones a tots/es!

Aquí teniu el meu blog com Agent Comercial de Thermomix Girona!

Thermomix ha esdevingut la meva passió i la meva feina, tot i ser llicenciada en Ciències de l'Educació Física i l'Esport!

Espero que us agradi el contingut del blog i que poguem intercanviar moltes receptes i trucs de cuina junts, tot cuinant amb el millor robot de cuina del mercat, el Thermomix!

Sóc de Figueres, però em desplaço a qualsevol part de Catalunya, sobretot a les comarques de Girona i Barcelona.

Així que si estàs interessat/da en saber més de Thermomix, et convido a posar-te en contacte amb mi a través del formulari del meu blog!

Anem a posar les mans a la massa? SOM-HI!

@mammiona

...Leer más

Brandada de bacallà

2 de diciembre de 2017

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

La brandada de bacallà és un dels apetitius més bons que he provat mai, i fet amb la thermomix surt deliciós. Hi ha moltes receptes, però una de les que més m'agraden és aquesta:

Ingredients

3 dents d'all

200gr d'oli d'oliva

500 de bacallà dessalat en trossos

1 polsim de pebre blanc

Procediment

  1. Escorre el bacallà i asseca'l amb un tovalló de paper.
  2. Posa els 200gr d'oli amb els 3 alls al vas i troceja 5seg vel7.
  3. Baixa els alls de les parets cap al fons del vas. Programa 6min 120º vel cuchara. I retira el contingut en un bol.
  4. Incorpora al vas els 500gr de bacallà dessalat i programa 6min 100º vel1. Treu la tapa i retira el vas de la màquina, deixa templar uns 10min.
  5. Col·loca denou el vas i tritura 30seg vel5-10 progressivament.
  6. Amb l'espàtula baixa els ingredients al fons del vas. Amb el cubilete posat a la tapa, programa 3min vel5. Mentrestant, ves tirant sobre la tapa l'oli amb els alls reservats.
  7. Amb l'espàtula, baixa els ingredients al fons del vas i barreja 10seg vel5. Posa la brandada en una màniga pastissera i deixa espasseïr a la nevera unes 12hores aprox.


EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

2 de diciembre de 2017

Posts destacados