Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MONTSE MESA MUÑOZ

Thermomix® Girona
Hola, sóc la Montse Mesa. Sóc de Maçanet de la Selva però fa molts anys que visc a Santa Coloma de Farners. Fa temps que cuino amb Thermomix i n'estic encantada. Vols que te l'ensenyi?
Aquí tens un formulari que pots omplir si et vols posar en contacte amb mi.
Hola, mi nombre es Montse Mesa. Soy de Maçanet de la selva pero vivo en Santa Coloma de Farners. Hace tiempo que cocino con thermomix y estoy encantada. ¿Quieres que te la enseñe?
Tien
taes un formulario que puedes rellenar si quieres que te de información. Ponte en contacto conmigo.
Coca de llardons.
5 de febrero de 2026
3
Tiempo de preparación:
00:05:00
Ración para:
12 personas
5 de febrero de 2026
3

Categorías:
Postres y dulces
Coca de llardons.
- La coca de llardons és una tradició molt antiga i al meu poble, Santa Coloma de Farners, la preparem el dia de St. Sebastià que és quan celebrem l'arribada del Pare Pelegrí. Si no coneixeu la història us recomano que la busqueu ja que és una tradició molt maca.
- La coca de llardons és una coca fina i no té res a veure amb el brioix.
Els pinyons es posen en remull per tal que no quedin negres. Els greixons els pots comprar a la carnisseria tot i que cada vegada costen més de trobar.
El temps total de la recepta és d'una hora ja que reposa 30' i ha d'estar dins del forn 30' més. Les racions dependran de com les talleu.
Ingredientes
150 gr de llardons
200 gr de greix
100 gr d’aigua
100 gr de llet
1 cullerada de matafaluga
25 gr de llevat fresc
400 gr de farina comú
Pinyons per decorar o ametlla laminada
Sucre
Anís en Licor
Pasos de la receta
1
Paso
2
Paso
3
Paso
4
Paso
5
Paso
6
Paso
7
Paso
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
5 de febrero de 2026
Posts destacados

