Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a MARIONA CAMOS PIERA

Agent image

Thermomix® Girona

MARIONA CAMOS PIERA

Bones a tots/es!

Aquí teniu el meu blog com Agent Comercial de Thermomix Girona!

Thermomix ha esdevingut la meva passió i la meva feina, tot i ser llicenciada en Ciències de l'Educació Física i l'Esport!

Espero que us agradi el contingut del blog i que poguem intercanviar moltes receptes i trucs de cuina junts, tot cuinant amb el millor robot de cuina del mercat, el Thermomix!

Sóc de Figueres, però em desplaço a qualsevol part de Catalunya, sobretot a les comarques de Girona i Barcelona.

Així que si estàs interessat/da en saber més de Thermomix, et convido a posar-te en contacte amb mi a través del formulari del meu blog!

Anem a posar les mans a la massa? SOM-HI!

@mammiona

...Leer más

Taller Saludable amb Thermomix

13 de febrero de 2020

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Categorías:

Dietas especiales

Hola!!!!

Porto unes quantes setmanes intentant seguir una dieta sana, de fet i millor dit una alimentació saludable a base d'aliments naturals i no processats. Desitjo que esdevingués un hàbit, serà difícil, però la intenció hi és i les ganes també.

És per aquest motiu que he anat organitzant tallers saludables per poder ensenyar a les meves clientes que Thermomix ens ho posa fàcil, i que només hem de posar de la nostra part; el menjar ens el cuinarà el Thermomix.

Les receptes del taller han estat les següents, totes extretes del www.cookidoo.es:

- Boloñesa de soja (aprofitant els 17min de cocció he col·locat cintes de carbassó al recipient varoma)*

- Tacos integrales de lentejas con dip de tofu

- Sopa de pan y tomate. Tortilla de espinacas y ratatouille al vapor ( he aprofitat els 30min de cocció per fer 4 vasets d'arròs bullit i 2 ous dursos -embolcallats amb film transparent)

- Bebida antioxidante de lino, coco, pimiento rojo y naranja

- Cuscus de coliflor con dátiles

*Recordeu aprofitem el temps de la cocció, però la temperatura l'hem de modificar de 100º a temperatura VAROMA.


SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL NOM THERMOMIX TM6 NO DUBTEU EN OMPLIR EL FORMULARI DEL MEU BLOG!

SALUT!

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

13 de febrero de 2020

Posts destacados