Nata Muntada

#Noticias Blog 28 marzo 2020

Aquests dies de confinament aprofito per cuinar i a la vegada fer fotos i vídeos per als meus clients. Vaig pensar que fer un vídeo de com muntar la nata seria interessant i la veritat que ho ha sigut ja que l'he compartit amb molta gent. Aquí us el deixo, si us agrada podeu donar-li un like. 


Estos días de confinamiento aprovecho para cocinar y a la vez hacer fotos y vídeos para mis clientes. Pensé que hacer un vídeo sobre cómo montar nata sería interesante y la verdad que lo ha sido ya que lo he compartido con mucha gente. Aquí os lo dejo, si os gusta podéis darle un like.




Ingredients


200-600 grs de nata (mínim 35% de matèria grassa)


sucre


formatge cremós (opcional)


Ingredientes


200 - 600 g de nata (mínimo 35% de grasa) fría


azúcar


queso cremoso (opcional) 


Preparación




Primer farem el sucre glass, 30s a v10. Hi posarem les papallones, hi abocarem la nata ben freda i començarem a muntar. Sense posar temps farem a v 3,5-4 i anirem controlant per el forat del cubilet. Podem parar la màquina per comprovar si està muntada i tornar-la a engegar.


Primero pulverizaremos el azúcar 30s a v10. Pondremos la mariposa y pondremos la nata bien fría y sin programar el tiempo montaremos la nata a v 3,5-4 prestando atención para evitar batir en exceso y que se haga mantequilla. Retire la mariposa y utilice la nata a su conveniencia.